i mitt lilla ekorrhjul, där har jag det bra

20120928-173243.jpg

På ”stationen” i Skillet. Dags att åka in till Jönköping för veckans sista träning. Med mej hem ska jag ha en uttagning till morgondagens hemmapremiär mot Boden. Så är det bara. Så sjukt taggad nu…

20120928-173522.jpg

Det har varit en ganska energikrävande dag. Barn är ju rätt jobbiga när de är sjuka, Aston är inget undantag. Liksom, varför tror han att jag ska försöka döda honom varje gång jag ska torka bort lite snor? Relax, dude…

Hoppas att det blir bättre snart, helst redan i kväll, så att han (och jag) får sova lite bättre.

Vad ska ni göra i kväll? Någon som känner sej manad att svara?

5 tankar om “i mitt lilla ekorrhjul, där har jag det bra

  1. Haha, känner igen det där! Varje gång lillen har ätit och jag ska torka av honom i ansiktet blir det en mindre kamp oss emellan 🙂 Verkar ytterst jobbigt för dem, undrar varför?! 🙂

Lämna en kommentar