nu händer det grejer igen

Missa inte TOKREAN inne på by airaM nu! Över 70 produkter till kraftigt rabatterade priser. Direktlänk HÄR.

Klockan är lite över 23 och jag sitter inne på mitt kontor (som jag alltså har i huset för er som inte är så insatta). Ett kontor som ser rätt stökigt ut. Och då har jag just städat arslet av mig. Det såg så in i helvete stökigt ut innan, med andra ord. Jag har velat och behövt göra en röjning här inne länge, men tiden (prioriteringen) har aldrig riktigt funnits. På dagarna är jag här inne så lite som möjligt, då ligisten stökar ner än mer än jag själv, så det blir mest när han sover, om ens då. Och när jag är här så jobbar jag aktivt med att tillverka smycken, packa ordrar, fixa med webbshopen osv. Städning har kommit i absolut sista hand.

Så vad nu då?

Ja, jag vill inte avslöja för mycket, men en tidning är involverad, så mycket kan jag säga. Och det lär väl tas någon bild eller så. Och visst, jag är för det här med att visa verkligheten osv, men denna verkligheten skulle få typ översvämningarna i Tyskland att se mysig ut. Faktiskt. Lite så. Så nu har jag röjt. Så nu ser det ”bara ” stökigt ut. Resten får jag ta i morgon kväll, för på dagen ska vi åka till Borås Djurpark och hur jäkla nice är inte det? Skitnice säger jag då. Vi ska åka vid 09 och då tänkte jag vara pigg och utvilad (vi får väl se om Aste har andra planer), så nu är det bums i säng.

Vi hörs i morgon! Peace.

IMG_2752

 

Hittade denna fina bild på Aston och hans kusin Vendela från när vi var hemma i Göteborg i maj. Önskar så att vi bodde närmare varandra så de kunde växa upp nära inpå. De är för härliga tillsammans. ❤

Lämna en kommentar